fbpx

מה ההבדל בין ספליט טסט לבין קריאייטיב דינאמי?

מה ההבדל בין ספליט טסט לבין קריאייטיב דינאמי?

בכל שלב במשפך השיווקי שלכם, אתם רוצים לזקק וללטש את התוצאות של הקמפיינים שלכם ולהביא לתוצאות מיטביות. בסיטואציות האלה אתם בטח שואלים את עצמכם לא מעט איפה להתחיל. מה לבחון?
את הקריאייטיב, הקהל, המיקומים או אולי כפתור הנעה לפעולה ובקיצור – מה יעבוד לנו יותר טוב?
יש כל כך הרבה משתנים שצריך לקחת בחשבון עם פוטנציאל להשפעה על התוצאות. כאן ניגע בשני כלים שיעזרו לנו להגיע לתובנות על סמך בחינה מושכלת.

ספליט טסט מאפשר להריץ כמה אדסטים זהים במקביל ולבחון יעילות של משתנה אחד מתוך חמישה לבחירה. טווח הזמן המומלץ לריצה של קמפיין ספליט טסט הוא בין ארבעה ימים ל-14 יום.

המטרות התקפות לקמפיין ספליט טסט:

  • המרות
  • מעורבות/אינגייג'מנט
  • תפוצה
  • צפיות בסרטון
  • תנועה/טראפיק
  • לידים
  • התקנות אפליקציה
  • מכירות מקטלוג

המשתנים האפשריים בספליט טסט הם:

  1. קריאייטיב – לדוגמה, אם תרצו לבדוק מודעה עם תמונה מול מודעה עם סרטון וידאו;
  2. אופטימיזציה למודעה – לדוגמה, אם תרצו לבדוק יעילות של קליקים מול צפיות בדף נחיתה;
  3. קהל – לדוגמה, קהל בגילאים בין 18-25 מול קהל בגילאים בין 26-45;
  4. מיקומים / פלייסמנטים – לדוגמה, מודעה בדסקטופ מול מודעה במובייל.
  5. סדרת מוצרים.

לפרטים בווצאפ על חבילות הקידום הממומן שלנו, לחצו כאן

לאחר סיום ריצת הקמפיין, המערכת תשלח לכם אימייל ותציין בו מהו האדסט המנצח ובנוסף תסמן במנהל המודעות מהו האדסט המנצח על ידי חיווי בצורת כוכב.

מה היתרון של ספליט טסט?

הזדמנות שווה לכל אדסט – המשתנים לא מתנגשים זה עם זה וכך תוכלו לקבל מושג די ברור מה עובד לכם יותר טוב. תוכלו לקבוע תקציב שווה לכל אדסט וזה מאפשר לכם בקרה ברורה יותר לגבי המשתנה הרלוונטי.

טיפ חשוב: זה אמנם קצת ברור מאליו, אבל לא ניתן לבחור יותר ממשתנה אחד בקמפיין ספליט טסט אחד. זה אומר שאם הגדרתם משתנה ברמת הקהל, לא תוכלו להגדיר משתנה נוסף ברמת המיקומים, לפחות לא באותו קמפיין.

טיפ חשוב 2: גם אם ראיתם שאדסט אחד סומן כמנצח על ידי מנהל המודעות, קחו כמה דקות לבדיקה של האלמנטים המרכיבים את האדסט ומה יצא לכם מזה ברמת מטרות העל שהאדסט נועד לשרת. יכול להיות שהרצתם קמפיין מעורבות כדי לראות מה יביא יותר לייקים, תגובות ושיתופים, אבל מטרת העל של הקמפיין היתה אמצעי להשיג לידים באמצעות מעורבות. בקיצור, תהיו קצת ביקורתיים כלפי המערכת. לא יזיק.

ו… מה זה קריאייטיב דינאמי?

קריאייטיב דינאמי מאפשר לנו להעלות קמפיין/אדסט הכולל כמה סוגי תמונות, כפתורי הנעה לפעולה שונים זה מזה, כותרות, תיאורים וכמה וריאציות של הטקסט עצמו. ברמת הויז'ואל ניתן לבחור כמה תמונות או סרטון אחד.

המטרות התקפות לקמפיין הכולל קריאייטיב דינאמי:

  • מודעות למותג
  • תנועה/טראפיק
  • המרות
  • התקנות אפליקציה
  • תפוצה
  • צפיות בסרטונים
  • לידים

איך עושים את זה?

נכנסים למנהל המודעות, יוצרים דראפט חדש, נותנים שם לקמפיין, לאדסט ולמודעה ויוצאים מהעריכה. אחר כך נכנסים שוב לאותו קמפיין במצב עריכה ונכנסים לאדסט. כאן תראו את האופציה "קריאייטיב דינאמי" במצב כבוי. הפעילו אותה.

לאחר שהגדרתם את הקהל, אופטימיזציה ושאר הפרמטרים ברמת האדסט, המשיכו לרמת המודעה ושם תוכלו ליצור כמה אופציות לטקסט (עד חמש אופציות לטקסט), כותרות (עד חמש כותרות), כפתור הנעה לפעולה (עד 5 אופציות שונות), תיאור (עד 5 אופציות שונות) ותמונה/וידאו (עד 10 תמונות או עשרה סרטונים פר עדכון).

כשמאשרים את המודעה, המערכת מציגה את המודעה בכמה וריאציות ומשלבת בין כמה סוגי טקסט, ויז'ואל, תיאורים, כפתורי הנעה לפעולה וכותרות. השילוב האפקטיבי ביותר יוצג עד לתוצאות מיטביות של הקמפיין.

אחרי הכל, קחו בחשבון שזה תהליך, בעיקר אם מדובר בפעילות ראשונית בקידום ממומן בעמוד. אם תמשיכו לאורך זמן ותבצעו אופטימיזציה לקמפיינים בצורה נכונה בהסתמך על תוצאות השימוש בשני הכלים הנ"ל, הקהל שלכם יהיה איכותי יותר ממודעה למודעה.

רוצים לקבל הצעת מחיר מותאמת לצרכים שלכם? לחצו כאן 

אהבתם את הפוסט? שתפו:

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on linkedin
LinkedIn

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *