3 כלים חדשים בפרסום בפייסבוק

שקופית 3 כלים חדשים בפרסום בפייסבוק אור פיאלקוב

כולנו יודעים שפייסבוק מוציאה כל תקופת זמן מסוימת כלים חדשים שיכולים לשפר את הקמפיינים של כולנו, ולעיתים רק לסרבל אותם. הפעם, פייסבוק משיקה 3 כלים חדשים במערכת הפרסום שיכולים לעזור לכם לקדם בצורה טובה יותר את הלקוחות שלכם.

אז מה חדש במערכת הפרסום של פייסבוק?

  1. מיקום חדש – Instagram Reels – עם עלייתן של פלטפורמות כמו TikTok , פייסבוק מנסה להדביק את הפער ולכן יצרה אפשרות לקליפים קצרים באינסטגרם (Reels) עוד ב-2020. הרילס דומים לקליפים של TikTok מכיוון שמדובר בקטעי וידאו קצרים שאפשר להוסיף להם שמע, טקסט ואפילו פילטרים. בדיוק כמו ב-TikTok, יש הרבה דרכים להשתמש ברילס לטובת קידום העסק שלכם.

החדשות הטובות הן שהחל שאפשר להכניס מודעות למיקום Reels לכל המפרסמים בכל המדינות! מודעות Reels, זו הזדמנות מצוינת עבור עסקים קטנים כגדולים להגדיל את החשיפה.

  1. אופטימיזציה אישית של טקסט במודעה – פייסבוק מציעה כעת אפשרות לעשות אופטימיזציה אישית של טקסט במודעה. מודעות המשתמשות באפשרות זו יתנהגו באופן דומה למודעות הרספונסיביות של רשת החיפוש של גוגל, בכך שפייסבוק תבחר את הכיתוב, הכותרת או התיאור שמגיבים בצורה הטובה ביותר ואותם היא תראה למשתמש.

מה שנהדר בתכונה החדשה הזו הוא שקל להגדיר אותה ובעצם מבצעים אותה רק באמצעות לחיצה על כפתור. בנוסף על כך, זה מעולה בשביל חשבונות בכל הגדלים, כך שעסקים קטנים ועסקים גדולים כאחד יוכלו לספק חוויית מודעות מותאמת יותר למשתמשים. אפשר לומר שזה משפר את יכולות ה- A / B של פייסבוק.

  1. חנות בחשבון הווטסאפ שלך – כאשר עסק מקים חשבון של חנות, יש להם גישה אוטומטית להציג את המוצרים שלהם בגופי הקניות של פייסבוק. זה כולל את פייסבוק, אינסטגרם, Marketplace ועכשיו גם ב-WhatsApp.

מודעות לינק לווטסאפ קיימות כמה שנים, אך כעת, מפרסמים יכולים להציג את כל החנות שלהם כך שמשתמשים יוכלו לעיין במוצרים תוך שהם משוחחים עליהם ישירות עם העסק. זוהי הזדמנות נהדרת עבור מותגים ליצור קשר אינטימי יותר עם לקוחותיהם. כלומר, אנשים יכולים לגלוש בקטלוג, לבחור מספר מוצרים ולשלוח את ההזמנה כהודעה אחת לעסק. זה יקל על עסקים לעקוב אחר פניות בנוגע להזמנות, לנהל בקשות של לקוחות וכמובן לסגור מכירות.

על מנת להשתמש בתכונה זו, יהיה עליכם להחזיק חשבון עסקי בוואטסאפ, כמו גם כוח אדם לניהול צ’ט הוואטסאפ.

צילום אור פיאלקוב

אור פיאלקוב

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה בשיווק דיגיטלי, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של  איזי קלאוד– אחסון אתרים, חברה שמנגישה את עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

שתפו:

אולי יעניין אותך:

קידום בדיגיטל

איך לפרסם בזמן מלחמה

(מאמר זה נכתב לאחר חודש פחות יומיים מה07/10/2023. אולי זה יהיה קצת מדי ומאוחר מדי, ואולי דווקא מוקדם מדי,אבל אני חושב כבעלים של סוכנות דיגיטל

ניוזלטר שמאכיל אתכם בכפית

פעמיים בחודש – תוכן ממוקד ועדכני
הירשמו כאן

רוצה להתקדם לשלב הבא בעסק שלך?

לפרטים נוספים - מלא.י שם וטלפון ונחזור אליך

לוגו פצפץ מדיה