fbpx
website, marketing, technology

15 כלים לניהול תוכן

15 כלים סופר אפקטיביים ליצירת תוכן, ניטור נתונים וניהול לקוחות
  1. Toggl Track
    מתמחרים לפי מחיר לשעה? רוצים לדעת כמה זמן בדיוק לוקח לכם כל פרויקט?
    זה הכלי בשבילכם. Toggl מאפשר לכם להקים לקוח במערכת, להקים לו פרויקט ולהתחיל לעבוד. כשאתם מתחילים לעבוד על פרויקט/לקוח מסוים, בחרו אותו קודם ולחצו על כפתור play. המערכת תתחיל לספור את הזמן שלקח לכם עד שתלחצו על stop ותשייך את הזמן הזה ללקוח/פרויקט שבחרתם.
    ניתן גם לייצא את הדוחות לקובץ אקסל לשליחה ללקוח, להוסיף חברי צוות ולשתף אותם בעבודה על פרויקטים, לראות נתונים בסיסיים בגרפים על העבודה, להוסיף תגיות, לבצע אוטומציות עם תוכנות חיצוניות (מוגבל בגירסה החינמית ל100 אוטומציות) ועוד.
    בגרסת הפרו ניתן גם לראות סטטיסטיקה מורחבת יותר של הנתונים.
    לינק:
    https://toggl.com/

  2. taler.app
    אפליקציה לעיצוב גרפי מבית שופיפיי, ענקית האיקומרס, שכנראה מנסה לנגוס בנתח השוק של קאנווה וCrello.
    האתר מציע  כרגע רק 3 תבניות עיצוב:
    קאבר פייסבוק, אינסטגרם סטורי ובאנר ליוטיוב, אבל צפוי להציע עוד תבניות עם הזמן גם לפלייסמנטים נוספים.
    האתר כרגע בחיתולים והוקם רק בחודש יולי 2020, אבל שופיפיי מבטיחים שהכלי הזה יהיה תמיד חינמי.
    לינק: taler.app
  3. emojipedia
    מחקרים מראים שלאימוג’ים בתוכן שיווקי יש השפעה ישירה על המרות בקרב קהלים מסוימים, ביניהם מילניאלס ונשים.
    האתר מכיל מנוע חיפוש של אימוג’ים לפי מילת מפתח, לוחות אמוג’ים לפי מערכת הפעלה (אנדרואיד, ios), לפי פלטפורמה דיגיטלית (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ועוד), לפי קטגוריות (אוכל, טבע, פעילויות) וליד כל אימוג’י יש אופציה להעתקה והדבקה בכל מקום שתרצו – בפוסט בפייסבוק באינסטגרם, לינקדאין או באתר שלכם.
    האתר חינמי לחלוטין.
    לינק: https://emojipedia.org/
  4. REMOVE.BG
    יש לכם תמונה שאתם רוצים לשנות בה את הרקע לתמונה אחרת? הלוגו שלכם עם רקע לבן/שחור ואתם רוצים לשמור אותה כלוגו שקוף
    העלו את התמונה לדף הזה, לחצו על uploud ואח”כ על download. דקה וחצי והתמונה עם רקע שקוף.
    הכלי חינמי.
    לינק: https://www.remove.bg/
  5. Rebrandly
    כלי מעולה לקיצור קישורים שאני משתמש בו לא מעט זמן.
    אם אתם צריכים לקשר מפייסבוק/אינסטגרם או כל מדיה אחרת לURL ארוך מדי ואתם רוצים קישור קצר שייראה טוב בפוסט/מודעה, Rebrandly עושה את זה מצוין.
    נכנסים, נרשמים וזהו. אתם מוכנים ליצור את הקישור המקוצר הראשון שלכם במערכת. כמו כלים אחרים לקיצור קישורים, הוא מאפשר ליצור סלאג משלכם (אם הוא עדיין לא נתפס), לבנות דומיין חדש לברנד שלכם ולבנות קישורי UTM (בגרסת הפרו).
    לינק: https://www.rebrandly.com/
  6. Anchor
    כלי חינמי המאפשר יצירת פודקאסטים, חלוקה לפרקים וייצוא לספוטיפיי ולאפל מיוזיק.
    Anchor גם מספק נתונים אנליטיים על ההאזנות ומכיל ספריית אפקטים קוליים לשימוש בפתיחים, מעברונים או כל דבר אחר שתחשבו עליו.
    זמין גם לאנדרואיד ואייפון.
    לינק:https://anchor.fm/
  7. Feedspot
    כלי עוצמתי לעדכונים שוטפים וממוקדים לפי תחומי העניין שלכם. בין אם אתם אנשי סושיאל שרוצים להתעדכן במגמות החדשות מהפורטלים הגדולים שמודיעים ראשונים על כל עדכון במערכת פייסבוק, אינסטגרם או טיקטוק, או שאתם בכלל מתעניינים בבישול, אופנה או חדשנות חברתית – הכלי הזה בשבילכם.
    איך זה עובד?
    נכנסים למערכת אחרי הרשמה, בוחרים תחומי עניין מתוך עשרות, והמערכת שולחת אליכם למייל עדכונים ממוקדים מאוד בהתאם.
    הגרסה החינמית מאפשרת לכם פרסונליזציה גבוהה מאוד יחסית לשירותים אחרים מאותו סוג:
    תוכלו לבחור אחד מתוך שמונה תדירויות שליחה, להוסיף חברי צוות אליהם יישלחו המיילים ואפילו להגדיר את הפורמט הויזואלי בו הקישור מופיע לכם במייל המרוכז (כותרת עם/בלי תמונה, עם/בלי URL ועוד).
    לינק: https://www.feedspot.com/
  8. Snipping Tool
    הסוף לכפתור פרינט סקרין. צריכים לצלם מסך או חלק ממנו? הכלי הזה בשבילכם.
    עושה את העבודה קלה במיוחד ותוך שניות יש לכם קובץ לשליחה/שמירה או כהעתק הדבק למייל או לכל אפליקציה אחרת.
    עם הכלי הזה תוכלו גם לסמן עם מרקר על נקודות חשובות, לצייר, להגדיר snipping mode (מסך מלא, בסימון שלכם ועוד שתי אפשרויות) וגם להפוך את הויזואל שצילמתם לתלת מימד.
    ואם אתם משתמשי PC, אין צורך להוריד את התוכנה. היא כבר מגיעה עם מערכת ההפעלה Windows 10.
    פשוט לחצו על “התחל” והקלידו: snipping tool.
  9. Similarweb
    כלי ותיק ויעיל לבדיקת טראפיק לאתרי מתחרים.
    רוצים לדעת כמה טראפיק מקבל אתר מסוים, מאיפה מגיעה הכי הרבה תנועה ומה מילות המפתח שהאתר הזה מקדם בגוגל, כולל מיקום?
    זה הכלי בשבילכם. נרשמים, מקלידים כתובת אתר ומקבלים סקירה די מקיפה על נתוני האתר והפילוחים שמעניינים אתכם.
    Similarweb גם מאפשר לכם להבין את מסע הלקוח טוב יותר, לדעת איך לשמר לקוחות ע”י נתונים בשטח ועוד.
    ישנה גרסה חינמית וגרסה בתשלום.
    לינק: https://www.similarweb.com/
  10. Canva
    עורך גרפי אינטרנטי המאפשר לבנות ויז’ואלים לכמעט כל פורמט ופלטפורמה באונליין ובאופליין.
    אם אתם צריכים קאבר לפייסבוק, לינקדאין, עיצוב למודעת אינסטגרם, באנר לאתר שלכם או מצגת להרצאה הבאה – הכל כאן.
    Canva מגיעה גם עם מאות טמפלטים מוכנים שמאפשרים לכם נקודת התחלה טובה או לפחות השראה למה שאתם רוצים להשיג.
    המערכת מגיעה עם אופציית שיתוף עיצובים עם חברי צוות נוספים, מאגר תמונות חינמי בחלקו ועם אפשרות ייצוא לסוגי קבצים רבים – PNG, PDF, JPG, MP4 ועוד.

    גרסת הפרו (המאוד מומלצת אגב)  כוללת פיצ’ר הפיכת הקובץ לשקוף, פיצ’ר resize, שמירת קובץ כSVG וגישה מלאה לכל מאגר תמונות הסטוק, האנימציות והוקטורים (75 מיליון כאלה). מעבר לזה – לאחרונה הם השיקו פיצ’ר שמאפשר שיתוף ויז’ואלים ישירות לרשתות חברתיות.
    זמין: אתר, אפליקציה
    לינק: canva.com

  11. Google Analytics
    את גוגל אנליטיקס אתם בטח מכירים. כלי מקיף המספק סקירה מפורטת של התנועה אל האתר שלכם ובין עמודים פנימיים.
    המערכת מספקת לכם בנייה של דוחות לפי פילוחים שונים, החל ממערכת ההפעלה של המשתמשים, דגם המכשיר ועד לשעות שיא ושפל ופילוחים דמוגרפיים.
    ניתן לפלח לפי העמודים הנצפים ביותר, המקורות מהם הגיעה התנועה לאתר ומה חלקו של כל מקור בסה”כ הכללי של הכניסות לאתר, לקבל תובנות על התנהגות משתמשים ולדעת בזמן אמת כמה משתמשים יש באתר ומה המאפיינים שלהם.
    תוכלו לייצר דוחות יום, שבוע וחודש אחורה ויש גם אפליקציה (מומלצת מאוד) גם למובייל.
    לינק: https://analytics.google.com/analytics/web/
  12. Buzzsumo
    כלי לניתוח ויצירת תוכן במדיות חברתיות למקדמים באמצעות תוכן.
    הכלי מספק תובנות על המשפיענים החזקים בתחום שלכם, שיכולים לעזור לכם להגדיל את המותג, ומסייע לכם ליצור איתם קשר.
    לינק: https://buzzsumo.com/
  13. Sniply

    כלי לבניית קישורים מקוצרים, אבל עם טוויסט. ככה זה עובד:
    נניח שיש כתבה מעניינת באתר חדשותי מסוים והיא נוגעת למוצר או לשירות שלכם. אתם רוצים לקשר לכתבה, אבל גם מעוניינים שבכתבה עצמה יהיה אובייקט מסוים שמחזיר את הלקוח אליכם לאתר או לדף הנחיתה.
    רציתם? קיבלתם. כל משתמש שילחץ על קישור מקוצר שבניתם דרך השירות הזה, יראה בתחתית המסך באנר עם הלוגו שלכם (שהזנתם מראש), כפתור הנעה לפעולה וכותרת שהגדרתם מראש.
    תוכלו לבנות מס’ וריאציות של הנעה לפעולה כדי לבדוק מה עובד יותר טוב וגם לספור את ההקלקות על כל קישור ולייצר מזה קהל במערכת הפרסום של פייסבוק.
    דיסקליימר: השירות עובד על IFRAME וישנם אתרים שחוסמים את האפשרות לקשר בצורה הזאת.
    לינק: https://snip.ly/

  14. Giphy
    אחד מהכלים המוכרים ליצירת תוכן ברשתות החברתיות. 
    מאגר עצום של תמונות GIF בכל מיני נושאים, עם מנוע חיפוש וגם מערכת יצירת ממים מעולה.
    לינק: https://giphy.com/
  15. Data Studio
    מערכת להצגת דוחות פרסום בצורה קלה, נוחה ואסתטית.
    ניתן לבחור מתוך כמות של תבניות מוכנות או לבנות תבנית חדשה מאפס ולשכפל אותה לרמת החודש, שבוע, יום, שנה או כל טווח זמנים אחר שתרצו. השירות יכול לשאוב נתונים כמעט מכל פלטפורמה: נתוני קמפיינים מפייסבוק, גוגל וכדומה ונתונים מזירות תוכן כמו דף פייסבוק, ערוץ יוטיוב ועוד.
    לינק: https://datastudio.google.com/

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

אולי יעניין אותך:

אינסטגרם

3 כלים חדשים בפרסום בפייסבוק

כולנו יודעים שפייסבוק מוציאה כל תקופת זמן מסוימת כלים חדשים שיכולים לשפר את הקמפיינים של כולנו, ולעיתים רק לסרבל אותם. הפעם, פייסבוק משיקה 3 כלים

רוצה להתקדם לשלב הבא בעסק שלך?

לפרטים נוספים - מלא.י שם וטלפון ונחזור אליך