אינסטגרם משיקה צ'אט וידאו מרובה משתתפים

INSTAGRAM CHAT

אם 40 דקות בתוכנת זום לא מספיקות לכם, יש סיכוי שתשמחו לשמוע על האלטרנטיבה הבאה:

אינסטגרם הכריזה השבוע על מס' צעדים ופיצ'רים חדשים כדי לענות על הצרכים שהתעוררו עקב מגפת הקורונה:

  1. הוספה של יותר תכנים חינוכיים בחיפוש.
  2. הוספת סטיקרים לקידום מידע מדויק יותר.
  3. הסרה של אזכורים לקורונה שלא הועלו על ידי ארגון הבריאות העולמי.
  4. הוספת סטיקר ייעודי לתרומות ביותר מדינות, כדי לאפשר למשתמשים לתמוך ביותר גופים ללא כוונת רווח.
  5. סטיקר חדש – "הישארו בבית" שמאפשר שיתוף סטורי בין כמה אנשים בו זמנית.
  6. והפיצ'ר המעניין מבין כולם הוא לדעתי הצ'אט החדש, המאפשר לקבוצת אנשים לנהל צ'אט וידאו ולגלוש יחד במקביל,
    על ידי לחיצה על אייקון הצ'אט בתיבת הדיירקט באפליקציה.

ביחס לפיצ'ר האחרון – מעבר לקונוטציה המתבקשת לאפליקציית זום ודומותיה והניסיון הברור להישאר במשחק ולספק מענה לצורך לשיחות ועידה לא מוגבלות בזמן, יש כאן עוד כמה מטרות שאינסטגרם אולי רוצה להשיג באמצעות אפשרות הצ'אט, עם כל המאפיינים שבה:

  • הארכת זמן השהייה של הגולשים בפלטפורמה:
    אפשר להניח שככל שהפיצ'ר החדש יספק מענה טוב, רציף ואיכותי למשתמשים, האפשרות לגלוש במקביל בפיד תשאיר את הגולשים יותר זמן באפליקציה.
  • משיכת קהל חדש לפלטפורמה:
    אינסטגרם מצטיירת כפלטפורמה צעירה יותר, אבל יש סיכוי שהפשטות והזמינות של הפיצ'ר ימשכו קהל מבוגר יותר שירצה לתקשר בשיחות וידאו עם בני משפחה וחברים צעירים יותר. קהל יותר מבוגר – נתח שוק חדש, מה שמוביל אותנו לנקודה הבאה.
  • שיפור יחס ההמרה מקידום ממומן:
    כפועל יוצא של משיכת הקהל החדש לפלטפורמה והארכת זמן השהייה, הסבירות של הגולשים להיתקל בקידום ממומן תעלה, מה שימשוך יותר מפרסמים לסגמנטים מסוימים לנצל גם את הפלטפורמה הזו לקידום ממומן, אם לא ניצלו אותה קודם לכן בגלל שהקהל המבוגר יותר פשוט לא היה שם באחוזים שמצדיקים כניסה לאינסטגרם.

אם נשים את המניעים הכלכליים בצד ונתייחס לפיצ'רים האחרים שאינסטגרם הודיעה עליהם השבוע, אפשר לפרש את הצעדים האלה בתור שאיפה לקחת על עצמה אחריות בתור גוף עם הרבה מאוד כח. אם גם לוקחים בחשבון את פרשת קיימברידג' אנליטיקה, מבינים שפייסבוק, חברת האם, מבינה את מעמדה ונוקטת צעדים, הפעם בתחום צמצום וניטור פייק ניוז, במיוחד עכשיו כשהנזק של פייק ניוז הוא כל כך משמעותי.

שתפו:

אולי יעניין אותך:

קידום בדיגיטל

איך לפרסם בזמן מלחמה

(מאמר זה נכתב לאחר חודש פחות יומיים מה07/10/2023. אולי זה יהיה קצת מדי ומאוחר מדי, ואולי דווקא מוקדם מדי,אבל אני חושב כבעלים של סוכנות דיגיטל

ניוזלטר שמאכיל אתכם בכפית

פעמיים בחודש – תוכן ממוקד ועדכני
הירשמו כאן

רוצה להתקדם לשלב הבא בעסק שלך?

לפרטים נוספים - מלא.י שם וטלפון ונחזור אליך

לוגו פצפץ מדיה