5 דרכים להגביר תנועה מפרופיל האינסטגרם

איך לנצל את האינסטגרם כדי להגביר טראפיק ומכירות
girl, glasses, instagram

אם אתם מתחזקים פרופיל אינסטגרם, אתם יודעים שטראפיק הוא מצרך יחסית יקר ומושג לאורך זמן והשקעה. תמיד רצוי שיהיה מערך קידום ממומן באינסטגרם לצד הקידום האורגני. אבל אם הפרופיל מתוחזק באופן שוטף על ידי העלאה תדירה של תכנים באופן מסודר ועקבי, אפשר להגדיל תנועה מהאינסטגרם לנכסים הדיגיטליים האחרים שלכם באופן אורגני בכמה צעדים פשוטים:

  1. הוסיפו לינקים לתיאור בIGTV
    כשאנחנו מעלים תוכן בפיד של אינסטגרם, לא ניתן להוסיף לינק שיהיה קליקבילי. אם נוסיף לינק הוא לא יהיה לחיץ. אז איך עוקפים את זה?מעלים סרטון לIGTV, מוסיפים תיאור עם לינק, ומסמנים ✔ ב"פיד אינסטגרם".
    תחילת הסרטון תעלה כפוסט בפיד, ואז תוצג למשתמשים אפשרות לעבור לIGTV להמשך צפייה בסרטון. למשתמש תהיה אפשרות ללחוץ על הלינק שהוספתם בהעלאה לIGTV.
    לאן לקשר – לאן שתרצו בהתאם למטרה העסקית שלכם – זה יכול להיות אתר האינטרנט, דף מוצר מסוים או דף נחיתה או להפנות משתמשים להרשמה לניוזלטר. כל דבר שמיוצג על ידי לינק.

     

  2. שליחה בDM
    עוד מיקום שבו ניתן לשלוח לינקים לחיצים, הוא הודעות פרטיות: בסטורי אפשר לעשות את זה ע"י כיתוב כמו "לקבלת לינק לרכישה שלחו לי הודעה פרטית" ואז בהודעה שלחו תגובה עם הלינק עצמו.

  3. הוסיפו לינק לסטורי באינסטגרם
    עד סוף 2021 הייתם צריכים לתחזק חשבון עם מעל 10K עוקבים כדי להוציא לינק החוצה.
    היום זה כבר לא הסיפור ואתם יכולים פשוט להוסיף לינק בסטורי בקלות.
    פשוט פתחו סטורי חדש, גשו לתפריט הפיצ'רים ובחרו באפשרות "לינק".
    תהיה לכם אפשרות לקשר לאן שתרצו: דף מוצר, אתר, קורס דיגיטלי או כל מה שמשרת את המטרה העסקית של המותג.

  4. לינק בביו
    הדרך המסורתית לצרף לינק, כשבדרך כלל מומלץ לצרף אליו CTA מתאים. למרות זאת, יש לא מעט פעמים בהן הצורך משתנה ובהתאם לזה גם הלינק. מעבר לצד המתיש לשנות לינק בהתאם לפוסט האחרון, יש בזה עוד חיסרון: משתמשים חדשים שעוברים על פוסטים קודמים שלכם  עם הפניה ללינק בביו, יכולים להגיע ללינק החדש שכבר לא קשור לפוסט ממנו הגיעו. בנוסף – יש כמה תוכנות צד שלישי  שמרכזות מס' לינקים בלינק אחד, מעין דף נחיתה. דוגמאות לשירותים כאלה: later.com/linkinbio/ או linktr.ee/
    אבל גם כאן בטח עליתם על החיסרון: למה להפנות את הטראפיק שלכם  לשירות מצד ג' כשאתם יכולים להשתמש בו אצלכם?אז לגבי לינק בביו,  עדיף לתת לינק למקום מרכזי, כמו אתר אינטרנט, שמרכז בתוכו כמה הפניות ותוכן.

     

  5. הגדירו לחצני אימייל וטלפון
    לכל פרופיל עסקי באינסטגרם יש לחצן CTA, שם אפשר להוסיף מייל וטלפון – שתי דרכים נוספות לייצר טראפיק מפרופיל האינסטגרם שלכם למקומות שונים זה מזה. איך עושים את זה:  נכנסים ל"עריכת פרופיל" ומגדירים אימייל וטלפון. אל תשכחו להתייחס ללחצנים האלה בסטורי
    ובפוסטים בפיד האינסטגרם.

אהבתם את הפוסט? שתפו אותו כדי שגם אחרים ייהנו ממנו

שתפו:

אולי יעניין אותך:

קידום בדיגיטל

איך לפרסם בזמן מלחמה

(מאמר זה נכתב לאחר חודש פחות יומיים מה07/10/2023. אולי זה יהיה קצת מדי ומאוחר מדי, ואולי דווקא מוקדם מדי,אבל אני חושב כבעלים של סוכנות דיגיטל

ניוזלטר שמאכיל אתכם בכפית

פעמיים בחודש – תוכן ממוקד ועדכני
הירשמו כאן

רוצה להתקדם לשלב הבא בעסק שלך?

לפרטים נוספים - מלא.י שם וטלפון ונחזור אליך

לוגו פצפץ מדיה