fbpx
girl, glasses, instagram

5 דרכים להגביר תנועה מפרופיל האינסטגרם

איך לנצל את האינסטגרם כדי להגביר טראפיק ומכירות

אם אתם מתחזקים פרופיל אינסטגרם, אתם יודעים שטראפיק הוא מצרך יחסית יקר ומושג לאורך זמן והשקעה. תמיד רצוי שיהיה מערך קידום ממומן באינסטגרם לצד הקידום האורגני. אבל אם הפרופיל מתוחזק באופן שוטף על ידי העלאה תדירה של תכנים באופן מסודר ועקבי, אפשר להגדיל תנועה מהאינסטגרם לנכסים הדיגיטליים האחרים שלכם באופן אורגני בכמה צעדים פשוטים:

  1. הוסיפו לינקים לתיאור בIGTV
    כשאנחנו מעלים תוכן בפיד של אינסטגרם, לא ניתן להוסיף לינק שיהיה קליקבילי. אם נוסיף לינק הוא לא יהיה לחיץ. אז איך עוקפים את זה?מעלים סרטון לIGTV, מוסיפים תיאור עם לינק, ומסמנים ✔ ב”פיד אינסטגרם”.
    תחילת הסרטון תעלה כפוסט בפיד, ואז תוצג למשתמשים אפשרות לעבור לIGTV להמשך צפייה בסרטון. למשתמש תהיה אפשרות ללחוץ על הלינק שהוספתם בהעלאה לIGTV.
    לאן לקשר – לאן שתרצו בהתאם למטרה העסקית שלכם – זה יכול להיות אתר האינטרנט, דף מוצר מסוים או דף נחיתה או להפנות משתמשים להרשמה לניוזלטר. כל דבר שמיוצג על ידי לינק.


  2. שליחה בDM
    עוד מיקום שבו ניתן לשלוח לינקים לחיצים, הוא הודעות פרטיות: בסטורי אפשר לעשות את זה ע”י כיתוב כמו “לקבלת לינק לרכישה שלחו לי הודעה פרטית” ואז בהודעה שלחו תגובה עם הלינק עצמו.


  3. הוסיפו לינק לסטורי באינסטגרם
    כרגע, רק חשבונות עם 10K עוקבים ומעלה  יכולים להוסיף לינק לסטורי. אם אתם עדיין לא שם, הנה מה שאפשר לעשות:
    הכינו סרטון באורך של מעל דקה. ודאו שהסרטון מוקלט ישירות מהטלפון ולא בתוך IGTV. הנחו בסרטון את הצופים ללחוץ על הלינק שבכותרת למעלה. הצעד הבא הוא לפתוח את אפליקציית IGTV, ללחוץ על ה+ בצד ימין/שמאל למעלה, במסך הבא לחצו על Allow/אפשר, במסך הבא בחרו את הוידאו שתרצו להעלות, בחרו thumbnail עם כיתוב מתאים.

    עכשיו – הוסיפו כותרת לIGTV ובתיאור הוסיפו קריאה לפעולה עם הלינק ולחצו פרסם. היכנסו לסטורי, הוסיפו תמונה עם כיתוב מתאים, הוסיפו GIF לSWIPE UP, לחצו למעלה על הסימן 🔗, בחרו במסך הבא – IGTV VIDEO, ואז בחרו את הסרטון שהכנתם מראש והעליתם לIGTV.

  4. לינק בביו
    הדרך המסורתית לצרף לינק, כשבדרך כלל מומלץ לצרף אליו CTA מתאים. למרות זאת, יש לא מעט פעמים בהן הצורך משתנה ובהתאם לזה גם הלינק. מעבר לצד המתיש לשנות לינק בהתאם לפוסט האחרון, יש בזה עוד חיסרון: משתמשים חדשים שעוברים על פוסטים קודמים שלכם  עם הפניה ללינק בביו, יכולים להגיע ללינק החדש שכבר לא קשור לפוסט ממנו הגיעו. בנוסף – יש כמה תוכנות צד שלישי  שמרכזות מס’ לינקים בלינק אחד, מעין דף נחיתה. דוגמאות לשירותים כאלה: later.com/linkinbio/ או linktr.ee/
    אבל גם כאן בטח עליתם על החיסרון: למה להפנות את הטראפיק שלכם  לשירות מצד ג’ כשאתם יכולים להשתמש בו אצלכם?אז לגבי לינק בביו,  עדיף לתת לינק למקום מרכזי, כמו אתר אינטרנט, שמרכז בתוכו כמה הפניות ותוכן.


  5. הגדירו לחצני אימייל וטלפון
    לכל פרופיל עסקי באינסטגרם יש לחצן CTA, שם אפשר להוסיף מייל וטלפון – שתי דרכים נוספות לייצר טראפיק מפרופיל האינסטגרם שלכם למקומות שונים זה מזה. איך עושים את זה:  נכנסים ל”עריכת פרופיל” ומגדירים אימייל וטלפון. אל תשכחו להתייחס ללחצנים האלה בסטורי
    ובפוסטים בפיד האינסטגרם.

אהבתם את הפוסט? שתפו אותו כדי שגם אחרים ייהנו ממנו

שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

אולי יעניין אותך:

אינסטגרם

3 כלים חדשים בפרסום בפייסבוק

כולנו יודעים שפייסבוק מוציאה כל תקופת זמן מסוימת כלים חדשים שיכולים לשפר את הקמפיינים של כולנו, ולעיתים רק לסרבל אותם. הפעם, פייסבוק משיקה 3 כלים

רוצה להתקדם לשלב הבא בעסק שלך?

לפרטים נוספים - מלא.י שם וטלפון ונחזור אליך