סילבוס
10 מפגשים, כל מפגש באורך 3 שעות
(לא לדאוג, יהיו הפסקות)
במפגש הראשון נעשה היכרות קצרה ונעבור על האלמנטים הבאים:
1. דף עסקי, חשבון מודעות, אירוע.
2. פתיחת דף עסקי בפייסבוק והגדרות בסיסיות.
3. תרגול
במפגש השני נכיר את מערכת הפרסום של פייסבוק (ששולטת גם על אינסטגרם) ונעבור על האלמנטים הבאים:
1. פתיחת חשבון מפרסם בפייסבוק והגדרות בסיסיות.
2. סוגי קמפיינים ומתי נשתמש בהם.
במפגש השלישי נכיר לעומק את נושא הקהלים בפייסבוק ואינסטגרם: איזה סוגי קהלים ישנם ומתי כדאי להשתמש בכל אחד מהם ונעבור על האלמנטים הבאים:
קהלים – בניית קהלים לפי תחומי עניין / מעורבות או תנועה לאתר וגם נבדוק חפיפה בין קהלים.
במפגש הרביעי נקים קמפיין ממומן מא’ ועד ת’ ונעבור על האלמנטים הבאים:
1. מסע לקוח ואיך הוא צריך להיות בסינכרוניזציה מושלמת עם סוג הקמפיין והפרמטרים שלו.
2. מרכיבי קמפיין, תקציב, ביד, קהל ומרכיבים אחרים.
3. אסטרטגיות תמחור bid, מתי נשתמש בהגדרה כזו או אחרת של פרמטר מסוים.
4. תרגול ושיעורי בית.
במפגש החמישי נכיר את מנהל האירועים ואת הפיקסל. נלמד להטמיע איוונטים באתר (אם יש) ולהגדיר אותם נכון.
במפגש השישי נעבור על העמודות השונות במנהל המודעות, נלמד מה העמודות מייצגות ונתאים את המערכת לצרכים שלנו.
במפגש השביעי נכיר את הביזנס מנג’ר, נלמד על היתרונות הקריטיים שהוא מעניק (כמו למשל צמצום הסיכוי לחסימת החשבון) ונשייך את הנכסים לביזנס באופן מסודר כולל אימות הדומיין שלכם, אם יש.
במפגש השמיני נכיר את מערכת BUSINESS SUITE, נלמד על התכונות והיתרונות שלה ונגדיר אותה בצורה שתעשה לנו חיים קלים בכל הנוגע לפרסום תוכן אורגני
במפגש הזה נלמד איך לבצע קמפיין שבודק באופן אמפירי איזה קריאייטיב / קהל / מיקום / אופטימיזציה הביא לנו את התוצאות הכי טובות בכמה שפחות תקציב וגם נלמד על קמפיין קריאייטיב דינאמי שמאפשר לנו לבצע אופטימיזציה אוטומטית. נעבור גם על כללים אוטומטיים שיאפשרו לנו לשלוט מראש ב”שגר ושכח” פשוט על ביצועי הקמפיין בצורה יותר טובה.
במפגש הזה נעבור על חומרים ועזרים נוספים שיכולים לסייע לכם בתהליך הקידום הממומן, ונחדד כמה תובנות שנקנו בעבודה של קידום במיליוני שקלים