קידום ממומן
בפייסבוק ואינסטגרם
קורס מעשי שיאפשר לכם
לנהל קמפיינים באופן עצמאי
הקורס מלמד מאבני היסוד ועד יישום בפועל של קמפיין, כולל אופטימיזציה ובנייה מושכלת של תפעול הקמפיינים,
ומושתת על תובנות וניסיון בניהול מאות קמפיינים במהלך 10 השנים האחרונות,
במגוון ענפים ותחומים שונים, כולל שירותים ומוצרים.
למי זה מתאים?
בעלי עסקים וחנויות און ליין
שמעוניינים להגדיל את מחזור ההכנסות ולשפר את כמות הרכישות באתר ולרכוש כלים לניצול תקציב הפרסום בצורה טובה יותר
מנהלי/ות שיווק בחברות וארגונים
הקורס מספק הזדמנות להתעדכן ולהתמקצע בניהול קמפיינים בהתאמה לשינויים התדירים במערכת הפרסום
יוצרי תוכן
עצמאים ועצמאיות, עורכי תוכן ומנהלי קהילות שרוצים להוסיף כלי עוצמתי לארגז הכלים שלהם ולהרחיב את מאגר הלקוחות
למה קורס?
או בתכל’ס – מה תקבלו?
קצת עליי:
שי כהן, בן 44. בעלים של פצפץ מדיה, סוכנות לקידום בדיגיטל
ומרצה על קמפיינים בדיגיטל, אסטרטגיית תוכן ובניית אתרים
במכללות, משרדי פרסום, סוכנויות דיגיטל ומלווה עסקים ותאגידים בכל הנוגע לקידום אונליין.
בעל 11 שנות ניסיון ברכש מדיה אונליין, ניהול קמפיינים וקופירייטינג.
סילבוס
6 מפגשים, כל מפגש באורך 5 שעות
(לא לדאוג, יהיו הפסקות)
במפגש הראשון נעשה היכרות קצרה ונעבור על האלמנטים הבאים:
1. דף עסקי, חשבון מודעות, אירוע.
2. פתיחת דף עסקי בפייסבוק והגדרות בסיסיות.
3. תרגול
במפגש השני נכיר את מערכת הפרסום של פייסבוק (ששולטת גם על אינסטגרם) ונעבור על האלמנטים הבאים:
1. פתיחת חשבון מפרסם בפייסבוק והגדרות בסיסיות.
2. סוגי קמפיינים ומתי נשתמש בהם.
3. קהלים – בניית קהלים לפי תחומי עניין / מעורבות או תנועה לאתר וגם נבדוק חפיפה בין קהלים.
במפגש השלישי נקים קמפיין ממומן מא’ ועד ת’ ונעבור על האלמנטים הבאים:
1. מסע לקוח ואיך הוא צריך להיות בסינכרוניזציה מושלמת עם סוג הקמפיין והפרמטרים שלו.
2. מרכיבי קמפיין, תקציב, ביד, קהל ומרכיבים אחרים.
3. אסטרטגיות תמחור bid, מתי נשתמש בהגדרה כזו או אחרת של פרמטר מסוים.
4. תרגול ושיעורי בית.
במפגש הרביעי נעבור על העמודות השונות במנהל המודעות, נלמד מה העמודות מייצגות ונתאים את המערכת לצרכים שלנו.
בנוסף, נכיר את הביזנס מנג’ר, נלמד על היתרונות הקריטיים שהוא מעניק ונשייך את הנכסים לביזנס באופן מסודר כולל אימות הדומיין שלכם, אם יש.
במפגש הזה נלמד איך לבצע קמפיין שבודק באופן אמפירי איזה קריאייטיב / קהל / מיקום / אופטימיזציה הביא לנו את התוצאות הכי טובות וגם נלמד על קמפיין קריאייטיב דינאמי
במפגש השישי נכיר את הקריאייטור סטודיו, נלמד על התכונות והיתרונות שלו ונגדיר אותו בצורה שתעשה לנו חיים קלים בכל הנוגע לפרסום תוכן אורגני.
בנוסף נעבור על חומרים ועזרים נוספים שיכולים לסייע לכם בתהליך הקידום הממומן, ונחדד כמה תובנות שנקנו בעבודה של קידום במיליוני שקלים
איך זה עובד?
01
מתי?
ימי רביעי בערב,
בשעות 18:30 – 21:00
(מתחילים באמצע מאי)
תאריך ההתחלה והשעה גמישים כדי שיתאימו לכולם.
02
איפה?
המרכז לצדק חברתי, רחובות.
+ קבוצת ווצאפ ייעודית בליווי צמוד שלי.
03
עלות
1300 ש”ח במקום 1950 ש”ח אפשר בשלוש דרכים:
✔ אשראי (עד 3 תשלומים)
✔ Paypal
✔ BIT
יש עוד שאלות? דברו איתי