קידום ברשתות חברתיות
פרסום ברשתות חברתיות הוא חלק חשוב ומהותי כמעט בכל תמהיל של מערך קידום בדיגיטל.
לכל תעשייה או תחום, יש לפחות פלטפורמה אחת אם לא יותר שתתאים לו מבחינת קהלי יעד ומטרות עסקיות.
לאחר סקירת מספר פרמטרים בפעילות העסק או המותג שלכם, נדע להתאים לו את הפלטפורמות הייעודיות בהן כדאי להקים מערך קידום,
נגדיר מטרות ונצא לדרך. הפעילות כוללת הקמת תשתית קידום, חיבור כל הנכסים הדיגיטליים וסינכרון ביניהם לניטור מירבי בשילוב עם קופי של אלופים ומיפוי אוכלוסיות היעד.
ועוד דבר אחד אבל מאוד חשוב:
קמפיינים בדיגיטל זה לא ספרינט. זה מרתון. בנייה של קהלי היעד, חידוד הקהלים ואינטראקציה מולם לאורך זמן הם המפתח להצלחה.
מה היתרונות של פרסום ברשתות חברתיות?
פילוח ממוקד
הפרסום ייחשף רק לאנשים הרלוונטיים לך
חשיפה גבוהה
בקידום ממומן, החשיפה גבוהה במאות אחוזים מקידום אורגני
אופטימיזציה
מעבר תדיר על הקמפיינים כדי לשפר ביצועים
הגדלת מכירות
כשעובדים נכון, ההמרות והלידים בהתאם, מה שמוביל לצמיחה
יחס עלות תועלת
עלות הפרסום ברשתות חברתיות נמוכה מאפיקי פרסום אחרים
מודעות למותג
פרסום רציף ונכון מחזק משמעותית את המודעות למותג
אז איפה תוכלו לפרסם?
פרסום בפייסבוק
אם אחד היעדים שלכם הוא הגעה לקהל יעד נכון ומדויק בקנה מידה גדול, פייסבוק הוא המקום בשבילכם. לאחר בדיקה האם קהל היעד הנכון נמצא בפלטפורמה, נצא לדרך.
אנחנו עובדים לפי מתודולוגיה שהוכיחה ומוכיחה את עצמה כבר עשור באופן רוחבי בכל הנישות, מקיימים אופטימיזציה מתמדת על הקמפיינים ובוחנים את כל המשתנים כבר בשלב הראשון, במטרה להפיק מתקציב הפרסום מקסימום תוצאות במינימום תקציב.
במילים פשוטות: אנחנו לא יורים לכל הכיוונים עד שמשהו יתפוס. כל היבט מנוטר ונבחן על בסיס ההצלחה שלו.
ניהול עמודי פייסבוק עסקיים
כל עסק נמדד בעיני הלקוחות גם ע”י היקף הפעילות בעמודים העסקיים שלו ברשתות החברתיות. הלקוחות נכנסים לעמוד הפייסבוק שלכם, סוקרים את הפעילות שלכם ואת התוכן שאתם מעלים באופן שוטף מעבר לפעילות הקידום הממומן. עמוד פייסבוק הכולל פעילות שוטפת ועדכנית מעיד עליכם בעיני הלקוחות שאתם יודעים מה אתם עושים.
לפרמטר הזה יש חשיבות עצומה ולכן חשוב לתחזק עמוד פייסבוק פעיל, עם תוכן משמעותי ומענה רציף ללקוחות. אנחנו מנהלים עמודי פייסבוק באופן שוטף, כולל גרפיקה, הגדלת המעורבות של הלקוחות ו”בישול” הלקוח לקראת המכירה או הליד.
קמפיינים וניהול עמודי אינסטגרם
זה ממש לא סוד שאינסטגרם הפכה לאחת הפלטפורמות המרכזיות והפופולריות.
כולם באינסטגרם. גם קונים וגם רואים אתכם. אם קהל היעד שלכם שם, גם אתם צריכים להיות שם.
במקום שהוא כולו על טהרת הויז’ואל, השמיים הם הגבול.
אתם באים?
קמפיינים בלינקדאין
לינקדאין היא זירת הBTB האולטימטיבית.
כשהקהל שלכם הוא המגזר העסקי, זה המקום המובהק להיות בו.
מנהלות ומנהלי HR, גופים מכל התעשיות והנישות נמצאים שם עם פוטנציאל מיקוד מצוין.
היכולות כאן הן מאוד משמעויותיות בכל הנוגע למגזר העסקי:
פילוח לפי תעשיה, תפקיד, דרג, הכשרה מקצועית ופרמטרים נוספים מאפשרים לנו להגיע לקהל היעד שלכם בקלות ובאפקטיביות מירבית ולהציג להם מודעות הרלוונטיות להם ובכך להגדיל משמעותית את אחוזי ההמרה.
קמפיינים בטיקטוק
אחת הפלטפורמות החמות ביותר בקרב בני נוער ועד גילאי 40-50.
מהניסיון שלנו, גם פלטפורמה עם יחס עלות תועלת שנותן לנו עלויות רכישה והמרה מגוחכות בהשוואה לפלטפורמות אחרות.
רוצים להצטרף לחגיגה? לחצו על הכפתור ובואו נתחיל.
תמיד מוכנים לאתגר
1485
נרשמים לכנס און ליין
קהלי יעד:
מעסיקים, סגל אקדמי וסטודנטים
127%
עמידה ביעד קמפיין גיוס המונים
קהלי יעד:
קהל רחב
MOLET- Creating Impact
104%
עמידה ביעד קמפיין גיוס המונים
סכום שגוייס:
155,608 ש”ח
תכנית חברתית לאמנויות לבני נוער
144%
עמידה ביעד הנרשמים שהוצב
קהלי יעד: בני נוער
פלטפורמה: אינסטגרם
תוצאות
תוצאות קמפיינים באיקומרס
הנה טעימה קטנה מתוצאות הקמפיינים שלנו לשלושה לקוחות שונים:
החזר על הוצאה: 10.32
המשמעות:
על כל שקל שהושקע בקמפיינים,
נכנסו ללקוח 10.32 ש”ח
והקמפיין רק בתחילת הדרך.
כמות רכישות בקמפיין: 543
המשמעות:
קמפיין שעדיין במהלך ריצה
עומד על 543 רכישות ללקוח.
סקרינשוט צולם באמצע הקמפיין
עלות לרכישה: 36.36 ש"ח
המשמעות:
הסכום הממוצע שהושקע
כדי להשיג כל רכישה עומד על 36.36 ש”ח,
כשמחיר המוצר לגולשים
עומד על 150 – 350 ש”ח