5 דרכים להרים את עמוד הפייסבוק שלכם על ידי שימוש נכון בקהלים

facebook, icon, like

קידום בפייסבוק – איך משתמשים בקהלים בצורה חכמה?

רודפים אחרי לייקים לעמוד?
לא בטוח שזו הדרך.
אחוז החשיפה של פוסטים אורגניים לקהל שעשה לייק לדף שלכם ירד בינואר 2018, מה גם שהיה נמוך באופן משמעותי לפני כן.

קונים לייקים ממלזיה ובנגלדש?
10,000 לייקים בכמה מאות שקלים?

אז זהו, שלא. הלייקים הקנויים האלה לא מיוצגים על ידי אנשים אמיתיים בפייסבוק (במקרה הרע), או שפשוט הפרופילים האלה הם לא הקהל שאתם רוצים (במקרה הטוב).

למה? 

אם הלייקים משויכים לפרופילים שרחוקים ברמת הפרסונה מקהל היעד שלכם, אז כשתרצו ליצור קהלים חדשים במערכת המודעות ולהשתמש בקהל דומה/קהל לוקאלייק על בסיס מעורבות בעמוד,
הקהל עליו הלוקאלייק מתבסס יהיה קהל כל כך לא מייצג, מלא בלייקים של פרופילים מזויפים ולייקים ממדינות עולם שלישי שקרוב לודאי הוא לא קהל היעד הפוטנציאלי שלכם. לא חבל?

קידום ממומן בפייסבוק – אז מה כן אפשר לעשות?

1. קהל לפי רשימה: 
מנהלים ניוזלטר? יש לכם רשימת טלפונים/אימיילים של לקוחות פוטנציאליים ו/או לקוחות קיימים בנפח של כמה מאות? מזל טוב, יש לכם בסיס לא רע להתחלה.
העלו את הקהל, גדול ככל שניתן, לסקשן "קהלים" בחשבון המודעות שלכם וצרו ממנו עוד קהל – את קהל הלוקאלייק. המשמעות של קהל לוקאלייק היא שפייסבוק מציגה מודעות לקהל נוסף דומה, העונה לאותם פרמטרים שעליו עונה רשימת הטלפונים/אימיילים שהעליתם.

2. רימרקטינג: 
בעברית זה נקרא "שיווק מחדש" וזה בעצם מה שזה עושה. צרו תוכן איכותי, מועיל ובעל ערך מוסף לקהל שלכם. הטמיעו את הפיקסל של פייסבוק באתרכם או בדף הנחיתה והפנו אליו באמצעות מודעות. לאחר שהפיקסל צבע את הקהל שהגיע לעמוד המוצר או השירות שלכם, תוכלו להשתמש בו למודעות הבאות, והקהל יהיה יותר מדויק ממודעה למודעה.

3. קהלים על בסיס מעורבות:
אם עמוד הפייסבוק / אינסטוש שלכם פעיל כבר תקופה ויש תגובות ולייקים לפוסטים, צפייה בסרטונים ושליחת הודעות פרטיות לעמוד – תוכלו לנצל את זה לבניית קהל נוסף, קהל המבוסס על מעורבות בעמוד.

גם את הקהל הזה יוצרים בסקשן קהלים, כאשר ניתן ליצור קהל ממעורבות כללית בעמוד או לפרק לקהלים קטנים יותר לפי מי ששלח לכם הודעה פרטית, מי שהגיב ועשה לייק לפוסט, ליצור קהל ממעורבות באיוונטים שהעליתם ואפילו לבחור בפינצטה קהל שצפה בסרטוני וידאו (ואתם ממש יכולים לבחור באילו סרטונים בדיוק. מגניב , לא?).

4. קהל על בסיס לייקים לעמוד: 
עובד, אם כי פחות מומלץ, כי אם הזמנתם לעמוד את הדודה מקרית שמונה והפאב שלכם בכלל בפלורנטין – זה לא הבסיס הכי טוב.

ואל תתפתו להזמין חברים לעמוד העסקי שהם לא קהל היעד שלכם.
קניית לייקים לעמוד היא גם משהו שפייסבוק לא אוהבת, וכך או אחרת כמות הלייקים שקניתם תצטמצם.

למה?

כי פייסבוק סוגרת בהדרגה פרופילים מזויפים ואפילו הגבירה את הקצב לאחרונה, כחלק מתוכנית העל שלה להוריד את החשיפה האורגנית, להגדיל הכנסות מקידום ממומן ובגדול ולהשתלט על העולם (לא באמת).


רוצים לשמוע עוד? תנו קליק ובואו נדבר


לסיכום, לייקים לעמוד עצמו הם לא חזות הכל ובטח שלא הדבר הכי חשוב.
גם קמפיין לייקים אינו כדאי מכיוון שהוא נמנה עם סוגי המודעות היקרות ביותר בפלטפורמה.

שתפו:

אולי יעניין אותך:

קידום בדיגיטל

איך לפרסם בזמן מלחמה

(מאמר זה נכתב לאחר חודש פחות יומיים מה07/10/2023. אולי זה יהיה קצת מדי ומאוחר מדי, ואולי דווקא מוקדם מדי,אבל אני חושב כבעלים של סוכנות דיגיטל

ניוזלטר שמאכיל אתכם בכפית

פעמיים בחודש – תוכן ממוקד ועדכני
הירשמו כאן

רוצה להתקדם לשלב הבא בעסק שלך?

לפרטים נוספים - מלא.י שם וטלפון ונחזור אליך

לוגו פצפץ מדיה