קידום אורגני בטיקטוק: כל מה שעסקים צריכים לדעת

קידום אורגני בטיקטוק: כל מה שעסקים צריכים לדעת

טיקטוק הוא אחד מהפלטפורמות החברתיות הפופולריות ביותר בעולם כיום. הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף סרטוני וידאו קצרים באמצעות מגוון כלים ופיצ’רים מתקדמים. כיום, עסקים רבים מבינים את הכוח הפוטנציאלי של טיקטוק ומשתמשים בו ככלי לקידום מותגים ומוצרים.

קידום אורגני בטיקטוק הוא תהליך שמטרתו להגדיל את החשיפה והזרימה של תוכן בטיקטוק בצורה טבעית ואורגנית. לעומת פרסום ממומן, קידום אורגני מתבצע באמצעות שימוש בכלים וטכניקות שונות שמטרתן להגדיל את החשיפה של תוכן אורגני.

במאמר זה, תוכלו לגלות כיצד ליישם טכניקות קידום אורגני בטיקטוק כדי להגדיל את החשיפה של התוכן שלכם בפלטפורמה הזו.

מהי פלטפורמת טיקטוק?

טיקטוק היא פלטפורמת שיתוף וידאו חברתית המאפשרת למשתמשים ליצור סרטונים בני 15/60 שניות ו-3 דקות עם פילטרים, מוזיקה וכלי עריכה. הפלטפורמה נחשבת לפופולרית ביותר בין טווחי הגיל הצעירים יותר (כרגע גם עבור גילאים של עד 50) והיא גם משמשת ככלי שיווקי חשוב עבור עסקים.

אופי הפלטפורמה

טיקטוק היא פלטפורמה תוכן בעלת פופולריות רבה יותר בקרב הצעירים (אבל לא רק). הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים לצפות בסרטונים שיוצרו על ידי משתמשים אחרים, לעקוב אחר משתמשים ולפרסם תוכן משלהם. האופי העצמאי של הפלטפורמה, המבוסס על תוכן קצר וקל לצפייה, מקנה למשתמשים חווית שימוש פשוטה ונעימה.

טיקטוק מתאימה כמעט לכל הגילאים ומאפשרת למשתמשים לצפות בסרטונים שיוצרו על ידי משתמשים אחרים, לעקוב אחר משתמשים ולפרסם תוכן משלהם. הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים להשתמש בכלים עריכה ופילטרים כדי להפוך את הסרטונים שלהם למעניינים ומרתקים.

טיפ: כלי שמתממשק לטיקטוק ויכול להקנות לכם אפשרויות עריכה מעולות הוא Cupcut, שמותקן בעיקרון על טיקטוק ומציע מגוון רחב של אופציות לעריכת סרטונים, מוזיקה, אפקטים מיוחדים ועוד.

המערכת עצמה מציעה מגוון עצום של קטעי מוזיקה, פילטרים (כמו סוגים שונים של מסך ירוק וכלי AI) שיעזור לכם להפיק את המיטב מהפלטפורמה.

קידום אורגני בטיקטוק

בזכות הצמיחה המהירה שלה, טיקטוק הפכה לפלטפורמה מבוקשת לקידום אורגני. בעזרת טכניקות קידום אורגני וכלים לניתוח נתוני טיקטוק, ניתן להגיע לאלפי חשיפות ביום ולהגדיל את ציבור המטרה שלכם בפלטפורמה הזו.

טכניקות קידום אורגני

1. יצירת תוכן מקורי, מועיל ומרתק

התוכן המקורי והמרתק הוא המפתח לקידום אורגני בטיקטוק. כדי להצליח בפלטפורמה הזו, עליכם ליצור תוכן שמעניין את הצופים ומציע ערך מוסף לקהל היעד. ניתן להשתמש בכלי כמו Google Trends כדי לזהות את הנושאים המבוקשים ביותר וליצור תוכן על פי זה. אפשר גם להשתמש בכלים נוספים, כמו Chat GPT וכלי AI אחרים.

2. שימוש בהאשטאגים נכונים

ההאשטאגים הנכונים עשויים לסייע לכם להגיע לקהל רחב יותר ולהגדיל את החשיפה שלכם בטיקטוק. כדי להשתמש בהאשטאגים בצורה נכונה, עליכם לבחור האשטאגים המתאימים לתוכן שלכם ולהשתמש בהם בצורה נכונה ומתואמת.

כלים לניתוח נתוני טיקטוק

TikTok Analytics

TikTok Analytics הוא כלי שמאפשר לכם לנתח את הנתונים של הפעילות שלכם בטיקטוק. הכלי מציג את הנתונים כמו צפיות, לייקים, תגובות ושיתופים. ניתן להשתמש במידע הזה כדי להבין את הצופים ולקבוע אסטרטגיית תוכן נכונה יותר ומותאמת יותר.

ניתן גם להשתמש בכלים חיצוניים אחרים כדי לנתח את ביצועי הפרופילים והדפים העסקיים שלכם בטיקטוק ולהגיע לתובנות שימוש שיאפשרו גזירה של אקשן פוינטס נכונות ויעילות יותר לקידום אורגני בטיקטוק.

קידום ממומן בטיקטוק

טיקטוק מציעה גם אפשרויות לקידום ממומן של תוכן. הפרסומות בטיקטוק יכולות להגיע לקהל רחב יותר ולגרום להגדלת ההכנסות והמכירות של העסק.

מניסיון, מערכי קידום ממומן בטיקטוק הם בעלי פוטנציאל המרה גבוה מאוד ביחס לפלטפורמות אחרות כשמדברים על קידום ממומן.
כל זאת בהנחה שקהל היעד של הנישה שלכם אכן נמצא בטיקטוק.

פרסומות בטיקטוק

הפרסומות בטיקטוק יכולות להיות בכמה צורות שונות, כגון פרסומת וידאו מלאה, פרסומת וידאו קצרה, פרסומת מוצגת, וכן הלאה. ניתן לבחור בצורה המתאימה לסוג העסק ולקהל היעד.

כדי ליצור פרסומת בטיקטוק, יש ליצור חשבון פרסום ולהגדיר את הקמפיין המתאים לצרכי העסק. ניתן לבחור בכמה מטרות שונות, כגון הגדלת מכירות, הגדלת המודעות למותג, וכו’.

כמו בפייסבוק, כדאי לשייך את חשבון המודעות לביזנס מנג’ר מסודר, להטמיע פיקסל טיקטוק באתר האינטרנט לניטור יעיל של תוצאות הקידום הממומן ולמעקב מסודר.

כדי לקדם את הפרסומת בטיקטוק, יש לבחור בתקציב המתאים ובצורת התשלום המתאימה לצרכי העסק. ניתן לבחור בתשלום לפי הצפיות או לפי הקליקים, וכן לבחור בצורת הצגת הפרסומת המתאימה לצרכי העסק.

 

 

שתפו:

אולי יעניין אותך:

קידום בדיגיטל

איך לפרסם בזמן מלחמה

(מאמר זה נכתב לאחר חודש פחות יומיים מה07/10/2023. אולי זה יהיה קצת מדי ומאוחר מדי, ואולי דווקא מוקדם מדי,אבל אני חושב כבעלים של סוכנות דיגיטל

ניוזלטר שמאכיל אתכם בכפית

פעמיים בחודש – תוכן ממוקד ועדכני
הירשמו כאן

רוצה להתקדם לשלב הבא בעסק שלך?

לפרטים נוספים - מלא.י שם וטלפון ונחזור אליך

לוגו פצפץ מדיה